STRESSZ ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS, SAJÁT ÉLMÉNY ALAPJÁN

STRESSZ ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS, SAJÁT ÉLMÉNY ALAPJÁN

Élményalapú céges tréning. Képzés nyilvántartási szám: E-0011859/2018/D009

Képzési idő: 10 óra; 1 nap

Elmélet: 4 óra; 

Gyakorlati órák száma: 6 óra

Létszám: minimum 6 fő, maximum: 16 fő

Miben segít ez a tréning?

  • A munkatársak megtanulják felismerni és hatékonyan kezelni a mindennapok stresszét.
  • Lehetőséget ad a munkatársak testi és mentális egészségének javítására.
  • Fejleszti az érzelmi intelligenciát, így nő a munkahelyi empátia és támogatás.
  • Kevesebb konfliktus és félreértés, több megértés születik.
  • Erősíti a pozitív hozzáállás és kommunikáció alkalmazását.

Célja:

A résztvevők megismerjék a saját stresszoraikat, stressz terhelésüket, testi-lelki tüneteiket és ezáltal azonosítsák a stressz helyzeteket a munkában és a magánéletben egyaránt. Olyan hatékony kezelési módszereket és technikákat ismerjenek meg, amelyek segítségükre vannak a saját életükben. Az ismeretek gyakorlati mindennapi alkalmazása a cél.

Felismerjék a különbséget a stressz és a konfliktus között. Ismerjék meg saját konfliktus-magatartásukat, a konfliktusok fajtáit, formáit és megoldásaikat.

A tréning során a résztvevők megtapasztalják a konstruktív megoldás és hozzáállás erejét, az aktív hallgatást, a konstruktív kritikát. Megtanulnak bánni saját érzéseikkel.

Fejleszti:

a résztvevők stressz-ismereteit. Megtanulják felismerni a szervezet vészjelzéseit, így szükség esetén levezető technikákat tudnak alkalmazni.

Fejleszti az önismeretet, segít felismerni a stressz-túlterhelést. Elmélyíti az egyéni felelősségvállalás tudatosítását: személyre szabott életmódbeli változtatások az eredményesebb, kiegyensúlyozottabb életért.

A tréning eredményeképp a résztvevők könnyebben azonosítják a konfliktus helyzeteket, hatékony kommunikációt alkalmaznak megoldásukhoz. Az empatikus képességek fejlesztésével kialakul a pozitívabb hozzáállás, a kritika konstruktív kezelése és megfogalmazása, fejlődik az érzelmi intelligencia.