HATÉKONY ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ

RAPID, 3 NAPOS KÉPZÉS

HATÉKONY ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ

Időpontok: szervezés folyamatban

GYERE ÉS TANULJ HATÉKONY MÓDSZEREKET
ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓS ÉS VEZETŐI MAGATARTÁSOD
EREDMÉNYESSÉGÉÉRT, SIKERÉÉRT.

Itt a helyed,

  • ha szeretnél határozottan, célzottan és lényegre törően kommunikálni a szakmai éltedben…
  • ha megtanulnád hatékonyabban képviselni önmagadat, a saját érdekeidet …
  • ha szeretnéd, hogy pontosan értsenek a munkatársaid és persze te is megértsd őket…
  • ha megtanulnád az érzelmek kezelését az üzleti életben…
  • ha vezetőként szeretnéd magadat elfogadtatni…
  • ha egyszerre akarnál motiválni és feladatokat kiadni…
  • ha egyszerre akarsz irányító, kontrolláló és persze motiváló is lenni.

Miről fog szólni ez a 3 nap?

  • Önismeretet szerzel: rálátsz az erőségeidre és a fejlesztendő területekre.
  • Elsajátítod a hatékony kommunikáció alapjait, írásban, szóban, online.
  • Megismered a tiszta kommunikáció szabályait és a gyakorlati alkalmazását.
  • Megtanulsz feladatot kiadni, visszacsatolni, számon kérni, munkatársakat támogatni és megerősíteni.
  • Remek motivációs technikákat kaphatsz.
  • Megismered a pozitív kritika módszerét.
  • Elsajátíthatod a NEM-et mondást, a tiszteleten alapuló visszautasítást.
  • Kérdezés technikát is tanulhatsz és azt, hogy milyen hatékony a fókuszált figyelem.
  • Elkezded felépíteni a saját vezetői személyiségedet.

1. nap: IRÁNYVONALAK

  1. A tiszta kommunikáció alapjai és gyakorlata, fajtái, írásbeli, szóbeli, online kommunikáció
  2. Üzleti vagy magán? Baráti vagy udvarias?
  3. Milyen a célzott kommunikáció?Asszertivitás és önérdek érvényesítés
  4. Miként maradjunk kívül az érzelmeken és mennyire?

2. nap: KEZDET ÉS VÉG

  1. Milyen a jó felütés?
  2. Hogyan kezdeményezzünk?
  3. Miként zárjunk le egy beszélgetést, vagy vitát.
  4. Konstruktív megbeszélés
  5. Konfliktusok kezelése, NEM-et mondás.
  6. Együttműködés, delegálás, feladat kiadás.

3. nap: FÓKUSZÁLÁS

  1. Irányított beszélgetések, célzott feladatok.
  2. Fókuszált figyelem: hallgatni és meghallgatni nem ugyanaz!
  3. Hatékony megbeszélés: egyértelmű tiszta feladat és szervezet.
  4. Motiválás és feladat kiadás a gyakorlatban.
  5. Támogató kommunikáció: építő kritika.

MÓDSZEREK: Gyakorlat orientált képzés, sok szituációs feladattal, önismereti gyakorlatokkal, játékokkal, egyéni, páros és csoport feladatokkal, saját élmény alapján.
CSOPORTVEZETŐ: Zámbó Márta coach, akkreditált kommunikációs tréner, tanácsadó.
Információ: 06 20 326 8603, kompotkft(kukac)t-online.hu
HELYSZÍN: 6. ker. Podmaniczky u. 65. Létszám: Kiscsoport, zárt képzés, a 3 nap egymásra épül.
A KÉPZÉS IDŐTARTAMA: 10.00-17.00 óráig naponta
A KÉPZÉS DÍJA: 55.000 Ft/ nap, egyben fizetve: 150.000 Ft.